Gott och Blandat!

Vad händer här då? Ingeting ser ja :O
Jag, Linda då.. Har nyss ätit och ska snart ta och bege mig (hör och häpna) ut i  s k o g e n  för att springa lite intervaller!
Och för er som inte förstod så var det det med skogen som var ovanligt, inte själva springningen , HAH!
Hur som helst, åker till mitt blivande hem schveg på Lördag och hämtar nyckeln, packar in en massa grejer.
Och sen på söndag så ska jag träna med min forna klasskompis Felicia Lindqvist!
Just de!
Kan ju passa på att säga att Sveg håller en sommarskidskola den 15-19 augusti!
Info om det hittar ni här!
Klicka sedan på den första bilden till vänster! ---> inbjudan till sommarläger!
Om ni nu märker att det inte händer sådär mkt här (än) så kan ni ju som sagt kolla in min och Julias blogg!
Kör hårt med träningen nu då så hörs vi något senare!
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0