Problem!

Tjööö!
.
Verkar varit lite problem med att kunna kommentera bloggen igår, funkade tydligen inte!
Men nu ska det funka och alla kommentarer ''finns'' numera!
.
Så hejj Orvar-tjorvar,Karl-Bertil, felicia och alla andra (;
Ska fixa en bild på burken. xD fiiint...
.
Och jaa... va du(felicia) seriös på det om outfit(typ träningsoutfit och de)?
Blev en liiiiiiiten frågestund här nu.. typ, eller inte!
.
Idag kommer min bror hem!
Och i helgen ska vi(alla)/dom(mami,papi och bror) åka och fiska i stugan!
Får se om jag vågar mig ut på isen, beror nog på hur jag tillfrisknar! (;(;
Ligger i soffan med täcke och allltihopa och kollar på disney channel! okej, brukar faktiskt inte göra de sådär ofta men de finns inget bättre att kolla på just nu :D
Disney channel är bästa sjuklingskanalen :D
.
.
-Linda!

Update:
jaa du...Praoen gick bra dom 3 dagarna jag va där!
Ja fick plocka upp,plocka ner, fixa skyltfönster,prismärka och typ sånt..låter inte så intressant men (;
Tvålpump.. joo visst de låter väl intressant-eller? Det är en sån där ful liten hund som ja hittade hemma (;

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja, de skulle va skojsigt!

2011-04-01 @ 13:15:17
Postat av: Orvar-Tjorvar

JA!

2011-04-01 @ 13:16:17
Postat av: Karl-Bertil

Njaa.. lite osäker, SÅKLART!!!

2011-04-01 @ 13:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0