KM!

Hejj hejj hejj!!
På onsdag är klubbmästerskap på Hallsta!
Kom och kolla!!
Själv står jag nog vid sidan om och kollar jag med.. förkylningen vägrar ge sig :(
.
.
Jag vill ha SOMMAR!!
Jag vill cykla,springa,bada och v med mina underbara kompisar!!
Sen.. vill jag flytta, tror jag.. börja om på nytt.. i en ny skola och nya miljöer..
Hoppas jag inte blir dödad av nån björn bara...
Vem vet vad :) skogar kan gömma? !
Just de ja.. har ju inte sagt de men ja ska gå i tada-  :)!
Litet ställe är det men perfekt för mig!
Kände direkt efter att jag va där i vinter och hälsade på att.. Det är här jag vill gå!
Aå att få göra det känns så himla bra!
Fast väldigt läskig. Men det blir nog bra! Har ju min klubbkompis i närheten iaf :D
.
.
-Linda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0