Bloggens 65e(?) inlägg

Hej hej och åter hej!
som ni kanske märkt är bloggen i stort sett död, MEN det ska vi ändra på..
Vi kan ju köra ett litet ''samlingsinlägg'' om vad som hänt nu på slutet.
Det har ju nyss varit påsk, så GLAD PÅSK!!!
Den spenderades hemma och i stugan.
Och träningen som gjorts har varit cykel, lite löpning osv..
Sen har jag jobbat också!
Jag skulle väl kunna kalla mig för en komplett städtant nu,.,
Och jag börjar imorrn igen Tis-fre ska jag jobba.
Sen ska jag umgås med min (kråklarv) Patricia på fredag och sen tar jag med mig Ericus till stugan för att fira Sista April!
Så alltså= ingen sista april på Forsse!!! :O:O:O
Så får väl passa på att önska er en trevlig sista april!! (Valborg?)
Jag ska få mitt träningsprogram från Erik (min blivande tränare) Helgen efter påsk, så snart smäller de!
.
.
En annan sak som ja fick veta var att jag ska vara kattvakt i fyra dagar till Sandy (Min kissemisse Tyras unge) i Juli! Så ser ni nån komma gåendes med en katt i koppel så är det troligen jag ! (;
.
.
För övrigt är vädret fantastiskt och jag har fått ett antal fräknar...
.
.
.
Och känner ni att uppdateringen här är för dålig, följ mig och Julia på våra privata bloggar:
-
-
http://lindamariaerika.devote.se/
-
http://juliamariie.blogg.se/
-
-
(Hoppas de va okej att ja skrev de Juliaa)
-
-
Länkarna finns även i fliken länkar!
-
-
Hörs Snart (lovar)
-
-
tjing Tjong
.
.
// Linda (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0